"Mihelyt kész, kopni kezd. Szál szál után válik egymástól és visszaszövődik a semmibe..." Szabó Lőrinc


2010. szeptember 27., hétfő

Elkészült: Horgolt csipkesál, égszínkék/tündérszoknyakék



Még tavasszal kedvezett nekem a szerencse és nyertem tombolán ezt a kékséges fonalat a Barka Fonal jóvoltából (talán Napút?... vagy Napmadár... de az már nem létezik. Vajon miért?) Erről többet: WW KIP WEKERLE 2010. Azóta rakosgattam, nézegettem, mintát kerestem hozzá. Most, hogy volt ihlet és egy kedves barát, aki a gondolataimban motozkált, két nap alatt megszületett ez a sál.

Mintája: Click for chart.

7 megjegyzés:

  1. Én is pont ilyen fonalat nyertem, azt hiszem. Gyönyörű lett a sál.

    VálaszTörlés
  2. Ismét csak azt tudom írni, hogy csodás!!!!
    A mintáért előre is köszönet, tán meg is próbálkozom majd vele :)

    VálaszTörlés
  3. Igyekszem közzétenni, de hirtelen nem találom, pedig a neten találtam pár kattintással...

    VálaszTörlés
  4. Köszönet a mintáért, azt hiszem értem :) Már csak idő kéne hozzá... meg fonal... :)

    VálaszTörlés
  5. Gyönyörű ez a sál! Nekikezdek én is.
    Két kérdésem lenne: egyrészt blokkoltad? másrészt hogyan horgoltad körbe?
    A válaszokat köszönöm előre is!

    VálaszTörlés
  6. Nem, nem kellett blokkolni, mer szépen kisimult...
    Piko sorral horgoltam körbe. Húúú, ez már jó régen volt!

    VálaszTörlés