"Mihelyt kész, kopni kezd. Szál szál után válik egymástól és visszaszövődik a semmibe..." Szabó Lőrinc


2009. október 12., hétfő

Találtam...


Habár a két kép színben nem passzol, mégis egy posztba kerülnek...
Fent a kedvenc 850 Ft/kg fonalakból egy újabb kollekció. A szürke 100%, puha gyapjú, ebből 50 dkg-ot találtam, a középső barna pedig egyiptomi (!) pamut fonal, mint ahogy 100% pamut a két rószaszín is. A gyönyörű GGH Samoa fonal 50% pamut és 45 dkg-t találtam belőle... Megéri néha benézni kedvenc boltjaimba, mindig akad valamilyen nagyon kellemes meglepetés. Az egy-egy gombolyag pedig mesebeli kincs a folyamatosan készülő granny square szivárvány takarókhoz.

Alant pedig: 20 euro centért vettem a jyväskylä-i múzeum bolhapiacán ezt a filc maradékot, ami olyan mint a pogácsa szaggatás után a deszkán maradt tészta. Valamit kiszúrtak belőle, s ott maradt ez a gyönyörű, vastag, színponpás centi vastag gyapjú filc. Zöld barátaimmal Szelekt Art Műhelyt tartunk szombaton 10-12-ig, a Wekerlei Gyerekház-ban (JÖN! JÖN! CSALÁDI ZÖLD SZOMBAT, október 17.), ott szeretném elsütni... (nem megsütni... hihi.) Már beszéltem az utcánkban dolgozó cipésszel, aki segít megtalálni a szerszámot (lyukasztókat?), amivel pl. gyöngyöket vagy egyebet varázsolhatunk belőle. De kiváncsian várom az ötleteket, még mire lehet ez jó...


4 megjegyzés:

  1. gyönyörű fonalak. ha végre megint eljutok Pestre. elmegyek a boltjaidba, hátha szerencsém lesz.

    VálaszTörlés
  2. Nekem közel van Pest, megkérdezhetem, hol lehet ilyen klassz és olcsó fonalakat találni?
    Jól látom, hogy a folyó-kötés ötletét elvetettétek? :-(

    VálaszTörlés
  3. Boltok a jobb oldalon... (Potom, Ruti)
    A folyó ötletet nem vetettem el, sőt... Szeretném jobban kitalálni... kicsit meglepődtem, hog ilyen sokan egyből rázizzentetek. Mivel most indul a Wekerle Zöld térkép progam, talán azzal lenne jó összefüggésbe hozni, helyi iskolákat megmozgtani, esetleg a mi kopár iskolánkat közelebb hozni a természethez... Ezen még gondolkodnm és szerveznem kell. De nagyon köszönöm az érdeklődést!

    VálaszTörlés
  4. Óóó, milyen szépségeket találtál! :-)

    VálaszTörlés