"Mihelyt kész, kopni kezd. Szál szál után válik egymástól és visszaszövődik a semmibe..." Szabó Lőrinc


2011. január 11., kedd

Nálunk még fel-fel tűnnek angyalok...


...bár megkopott már az ünnep ragyogása.


Sok kis cimborának, kedves barátnak szereztünk örömet ilyen csipesz (angolszász ruhacsipeszről van szó, ami nálunk pl. a tesco-ban kapható) angyalokkal. A haja sodort zsineg, a szárnyai háncsból készültek. Egy csipet sknadináv életérzés van bennük...

Ez saját ötlet, a kézembe került anyagokból alakult ilyenre. Közben persze keresgéltem is, és nagyon kedves ötleteket, figutrákat találtam, ugyanerre a csipeszre.

Santa and mrs clothespins Mikulás és asszonykája
5 holiday clothespin craft Egy betlehemes
My Weekend With the Clothespin People Mindenféle emberkék
Pinky's Craft Corner: Clothespin Dolls Hölgy szépségverseny
Twig And Toadstool Hókirálynő

2 megjegyzés:

  1. Kedves Gabi! Nagyon helyesek ezek az angyalkák. A tesco melyik részlegén lehet kapni ilyen csipeszeket, még sosem láttam...

    Másik kérdésem az lenne, hogy tudsz nekem írni egy címet ahová a Meseházas madaras párnát küldhetem? Ígértem korábban és szeretném majd küldeni.

    Erre a címre tudsz írni privátban:
    cervus75(kukac)gmail(pont)com

    Köszönöm, Orsolya

    VálaszTörlés
  2. Orsi! Ritkán megyek a tesco-ba, de legközelebb feltérképezem. Arra tippelek, hogy a háztartási dolgoknál, mondjuk a műanyag csipeszek mellett... de majd menézem valamikor.

    A Meseháznak szánt ajándékokat ide lehet küldeni:

    Meseterápia Központ Paloznakon, a Zrínyi utca 16. sz. alatt található. Irsz.: 8229

    VálaszTörlés