"Mihelyt kész, kopni kezd. Szál szál után válik egymástól és visszaszövődik a semmibe..." Szabó Lőrinc


2011. július 1., péntek

Kékmadár


Kékmadarat nemezeltem, hallod-e Kékmadár?

Hihetelenül inspiráló volt az együtt töltött nap, körbe értük a nagy asztalt Mihály Eszetrnél, és 5 madár készült. Számomra ez addiktív... szeretnék még-még madarakat... Archaikus, asszonyos nap volt. Érdemes volt kitalálni...

Eszter beszámolója: Eszter Nemez: Mesemadarak
Krizantám tollából:  Szárnyaló nemezmadarak
Hunszi: az első madár....








Ez a madár épp olyan, mint a táj, amely fölött elrepül... Megszerettem. És el is küldöm...
Ott volt még velünk Krizantám, a kislánya (ő is készített egy madarat) és Hunszil.

6 megjegyzés:

  1. Hallom! És jaj, de gyönyörű!!! És annyira szerettem volna elmenni, tudtam, hogy szuper lesz! Nem lehetne megismételni Wekerlén egyszer?
    (Én meg írtam rólad egy mesét, csak még nem volt időm legépelni. :-)

    VálaszTörlés
  2. Megpróbálhatjuk megszervezni... De én még nem tudok egy ilyent levezetni... pedig sokat tanultam ma.

    A mesét kérem szépen!

    VálaszTörlés
  3. Szépséges lett a madarad !

    VálaszTörlés
  4. Nagyon-nagyon jó volt ez a nap!
    És az életben sokkal, de sokkal szebb ez a Kékmadár, higgye csak el mindenki... :-)))

    VálaszTörlés
  5. Micsoda gyönyörűségek! :)))

    VálaszTörlés