"Mihelyt kész, kopni kezd. Szál szál után válik egymástól és visszaszövődik a semmibe..." Szabó Lőrinc


2011. szeptember 12., hétfő

Elkészült: Hímzett télikabát





Tavaly hoztam haza a turiból egy Marks&Spencer kislány télikabátot, s itthon vettem észre, hogy a bal karján el van szakadva... meg nagyon fekete... így kekerült a sufniba, hogy továbbadjuk. A múlt héten újra a szemem elé került, és arra gondoltam, hogy varrhatnék, hímezhetnék egy újragyapjú (nemezelt pulcsiból) zsebet a megfoltozott szakadás álcázására. El is készült. De onnan már nem volt megállás: készült még egy eleje dísz, egy kapucni zseb és végezetül egy bagolyos kép a háta közepére. Volt nap, hogy éjjel kettőig dolgoztam vele, de nem bántam meg. Kivittem a Wekerlei Napokra, a Kör-Kötő-Kör sátrat díszítette és a betérőket inspirálta. Nem győzte bezsebelni az elismerő, dícsérő szavakat... és sok-sok újra-gyapjú bagoly született. Ja, és a tulaj rajong érte... elkezdte várni a rosszabb időt!

4 megjegyzés:

  1. Élőben még szebb!
    Jó volt megint Wekerlén, sok régi ismerős, és örülök, hogy Veled is találkoztam. A lányok nagyon büszkék a horgolt nyakláncokra, ezúton is köszönet még egyszer.

    VálaszTörlés