"Mihelyt kész, kopni kezd. Szál szál után válik egymástól és visszaszövődik a semmibe..." Szabó Lőrinc


2011. szeptember 18., vasárnap

Elkészült: Horgolt tunika kislánynak

Tavaly nyáron készültek az első négyzetek, az Attic24 blogon The Square Throw, Ta-dah bejegyzésben található nagyinégyzetek leírását követve, majd ma reggel fejeztem be a körbe horgolt nyakrészt. Ezzel készen lett a nagy mű. Ta-dah...

Előlről...

... és hátulról.
 Nagyon vidám ruhadarab lett, nagy sikere van a környéken... ;-)

A napcirógatta eleje...

...és hátulja, közelebbről.

6 megjegyzés:

  1. Ó, hát nem csodálom, csuda klassz! Ügyes vagy!

    VálaszTörlés
  2. Hát, ezt én is elfogadnám, olyan szép lett!
    Annyira klasszakat horgolsz, hogy most már kedvet kaptam én is megtanulni a horgolás művészetét! :-)

    VálaszTörlés
  3. Krizantám, ugye tudod, hogy innen már nincs visszút? :-)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó ötlet, hogy nem az egész mellény nagyinégyzetes. Az nekem már túl sok lenne, így meg...!!! Szuper! És a színvilág... Enyém! :-)

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm, lányok... hát igen ezek a színek :-).

    VálaszTörlés