"Mihelyt kész, kopni kezd. Szál szál után válik egymástól és visszaszövődik a semmibe..." Szabó Lőrinc


2010. május 23., vasárnap

Blokkoltam... tehát vagyok


Még valahol Finnországban, Tamperénél, a vonaton kezdtem el ezt a stólát, vállkendőt.

A fonalat Titityy - a fonalparadicsom-ban vettem, féláron, még van egy kék, egy zöld és egy kékeszöld 10 dkg-os gombolyag. Átköltöztek: Little dream/Álom, álom jó hely...

A kendőt, ami a boltban feltűnik (Revontuli/Északi fény: Northern Lights Shawl, Pdf pattern here/minta itt ), meg akartam csinálni, vettem is hozzá selyemfonalat, az is látható. Neki kellene állnom valamikor...

A mintát hamarosan visszakeresem... Woodland Lace Scarf:

FREE PATTERN: Woodland Shawl

Tegnap megtanultam csipkekendőt kezdeni, és mindent megkérdeztem Kicsodától a blokkolásról. Nagy kedvem támadt blokkolni, amihez hozásegített az, hogy a gyerekeim most nincsenek itthon, nem rohangálnak a gombostű erdőben a teraszon... és az is, hogy gyönyörűen süt a nap. Attól tartok, hogy meg kell keresnem a hiányzó betűket a habtapiba, mivel így a lyukak miatt, néhol erőltetnem kellett a leveleket.

3 megjegyzés:

  1. Leesett az állam, GYÖNYÖRŰ lett!
    Nem akarsz meglátogatni, elmennénk együtt a Tititű új boltjába. :) Jó lenne egy kedves társ az útra nékem.

    VálaszTörlés
  2. Tudod, hogy nagyon szívesen mennék... de azért ha arra jársz, gondolj egy picit rám is.
    Erről majd még bezséljünk! A gyerekeim, főleg a fiam, néha nagy honvágyat éreznek, hiányzik nekik a finnországi házikónk. Szeretnénk őket visszavinni, de ez nem holnap lesz.

    VálaszTörlés
  3. Nem azért, de ez pont olyan, mint az én stólám, Woodland az, tegnap blokkoltam, holnap mutatom. :o) Hosszú is, széles is.
    www.zazalea.blogspot.com
    Ez olyan remek, én élvezem.. :o)

    VálaszTörlés