"Mihelyt kész, kopni kezd. Szál szál után válik egymástól és visszaszövődik a semmibe..." Szabó Lőrinc


2010. május 14., péntek

Rózsák, rózsák, rózsák


Rózsák/Roses

Itt a tavasz, nyílnak a rózsák... rózsa brossokat nézegettem és készítettem.
Szívból ajánlom, nagyon szívderítőek.

Ez a négy van készen...


Elvittem a Kör-Kötő-Körbe a rózsákat és az alapanyagokat. Kitört rózsaláz.

A péntek esti bevásárlásnál összefutottam egy kedves wekerlei ismerőssel.
-Nem lehetne átteni más napra a Kötő-Kör-t? Csütörtökön nem érek rá és annyira szeretnék járni!

Reggel viszem a fiamat az iskolába. Osztálytársa rámköszön és ujjong: -Láttalak az újságban! Tényleg te csinálod a Kötő-Kört?
Tényleg benne voltunk a Wekerle Újságban...

Akinek van molyette, régi, kiselejtezett gyapjúpulcsija, küldje el vagy értesítsen, érte megyek... Most egy piros kellene, nagyon-nagyon. Rózsának lesz. Köszönöm előre is!

6 megjegyzés:

  1. Nem csodálom a lázat, annyira szépek!! :)
    Hmmmm, az időpont részemről is sajnos kizáró ok :(((

    VálaszTörlés
  2. De kár... Majd talán jövőre...

    VálaszTörlés
  3. Levelnek nem kell zold?:-) Egyebkent mit csinaltok beloluk?

    VálaszTörlés
  4. Kedves Kicsoda!
    Nagyon örülnék egy kevés zöldnek is... és képzeld a több tonnás rózsaszín készlet(mosási baleset)a karácsonyi kézműveskedés közben erősen lefogyott. Így most minden színre vevő vagyok.

    Ezek itt brossok, pl. ezen a barna sapkán is remekül mutatnak, de nem szoktam mind a 4-et rátenni... viseltem már kardigánon, a lányom mindenre ráteszi és virul...
    Hasonló technikával készült táskán is remekül mutat, lásd Noni. Ott más a lépték, de imádom a bujaságát. Azok előfonalból kötött virágok, amit készen nemezelnek. Lélegzetelállító a hatás, szerintem.

    VálaszTörlés
  5. Nekem is nagyon-nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés