"Mihelyt kész, kopni kezd. Szál szál után válik egymástól és visszaszövődik a semmibe..." Szabó Lőrinc


2009. szeptember 30., szerda

1000. olvasó, 33+1. bejegyzés, 5. találka, 1 ajándék

Kedves Olvasóim!

Holnap lesz az 5. találka. A negyedik is megvolt, összesen kilencen bukkantunk fel, volt aki csak bekukkantott.

Ma vagy holnap fog belépni az 1000. olvasó a blogba, ha te vagy az, kérlek írj egy megjegyzést. Azért a többiek is írhatnak!

Ha sikerüll beazonosítani az 1000. olvasót, választhat egyet a gyönyörű (bocs... én horgoltam...) tojásmelegítők közül, ha szereti a lágytojást. Ha teljesen értelmetlennek és haszontalannak gondolja ezt a szépséget vagy mondjuk utálja a lágytojást, akkor majd valami másban megegyezünk.


Köszönöm, hogy ennyien kiváncsiak voltatok erre a bájos újszülöttre (hát, izé, a blogra)...

10 megjegyzés:

  1. Jópofa tojássapkák!
    És gratulálok az 1000.-hez!

    VálaszTörlés
  2. A Látogatók felirat alatt egy 1000-es szám van, azt kell nézni? :-)

    VálaszTörlés
  3. Kedves Zsupszi! Tiéd a nyuszi. Kéred?

    VálaszTörlés
  4. Igen :-) a rózsaszín-fehér csíkosat szeretném, ha választhatok
    Köszönöm szépen!

    VálaszTörlés
  5. Küldöm! Ha szeretnél testvéreket a nyuszinak, írok a hogyan-ról. Esetleg, ha mást is érdekel, szóljon.

    Jó étvágyat!

    Üdv mindenkinek, aki 1000. után nézett be!

    VálaszTörlés
  6. Sajnos nem én lettem :(

    Azért 1000 gratula Neked! .)

    VálaszTörlés
  7. ÓÓÓ nyuszi rajongó vagyok, közel lakok és tanulnék horgolni is (elvileg volt már amikor tudtam - 30 éve kb...)! Egy őszi estén nekem is lehet? Szívesen tanulok csemetétől is...

    VálaszTörlés
  8. Nagy öröm, ha megtisztelsz minket a jelenléteddel, még nagyobb, ha meg is taníthatunk valamire... Én is kb. 30 éve horgolok, kb. 15 év kihagyással. Szerintem bármikor újra lehet kezdeni, sőt, asszem kell is mihamarabb.

    Ilyen időket élünk, hogy egyre aktuálisabb minden ami, ami az élhető jövő irányába mutat...

    VálaszTörlés
  9. Betettem a naptáramba, valószínű csak novembertől tudok majd jönni, mert addig már teleszerveztem a csütörtököket. Alig várom. Gondolom némi felszerelést vigyek. :)

    VálaszTörlés
  10. Ha már szóba került...

    Igen, hozd, amin éppen dolgozol, hisz épp az az egyik legjobb abban, hogy együtt vagyunk, hogy lehet lesni, mi van a többiek horgoló-, kötőtűjén, ill. ha valamivel elakadsz, a sok szoros kéz között biztosan van, aki tud neked segíteni. Már mindenki magáénak érzi a kört, én csak szervezem, és járok, mint a többiek.
    Magyarországon még nem nagyon van ennek hagyománya, de itt az ideje elkezdeni...

    VálaszTörlés