"Mihelyt kész, kopni kezd. Szál szál után válik egymástól és visszaszövődik a semmibe..." Szabó Lőrinc


2009. szeptember 3., csütörtök

KÖR-KÖTŐ-KÖR, szeptember 3., első találka

Örömmel jelenthetem, hogy nyolc fő megjelent, három megtanult kötni (na jó, elkezdte). Úgy látszik, első missziónk az utánpótlás-nevelés. Nagyon jó hangultaban fogyasztottuk el a rebarbara pitét, amit CHILI & VANILIA blogon Vaníliás-kardamonos rebarbara pite néven megtalálhattok. A receptet közkívánatra tettem ide, nagy sikere volt. Jövő hétre újabb finomságok várhatóak... (Rebarbararát a wekerlei kispiacon vettem, 300 FT/kg áron!)


Tervezett granny-met csak itthon, altatás közben tudtam elkezdeni, hiába egy kötő-kört nem könnyű levezényelni!


1 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy jól sikerült az első összejövetel! Remélem, egyszer én is eljutok majd!:)

    VálaszTörlés