"Mihelyt kész, kopni kezd. Szál szál után válik egymástól és visszaszövődik a semmibe..." Szabó Lőrinc


2009. szeptember 13., vasárnap

Elkészült: Ujjatlan kesztyű


Egy pár ujjatlan kesztyű, talált fonalból, amíg a játszótéren voltunk péntek délután.

Mutattam egy hölgynek, aki nehéz sorsú emberekkel dolgozik, hajléktalanokat segít. Ekkor bontakozott ki az ötlet, hogy szociális munkások, hajléktalanok számára milyen sokat jelentene egy-egy sapka-sál-kesztyű hármas a hideg idő közeledtével. Talán még fonal is kerülne hozzá. Erről majd írok később, részletesen, de azért most beharangozom, kiváncsi lennék, hányan csatlakoznátok...

Már olvastam néhány jótékony célú akcióról itthon, de sajnos nem tudok semmit, hogy mi lett velük.

2 megjegyzés:

  1. Nagyon jo otlet!! Tavaly a devai gyerekeknek kuldtunk varrott dolgokat http://szeretetvarazs.blogspot.com/, szerintem jol sikerult.
    Iden a golyahirnek gyujt Zsuzsa http://szkrep.blogspot.com/2009/08/jotekonysagi-felhivas.html.
    Szerintem mukodik a dolog, csak toluk kell megkerdezni, mi az amit tudnak hasznalni es jol jonne. Aztan kell egy-ket ember, akinel a dolgok gyulnek.

    VálaszTörlés
  2. Szia! MOst találtam ide, nagyszerű ez a blog. az ötlet pedig szívet melengető:-D Csatlakoznék én is ha megvalósulna.

    VálaszTörlés