"Mihelyt kész, kopni kezd. Szál szál után válik egymástól és visszaszövődik a semmibe..." Szabó Lőrinc


2009. szeptember 17., csütörtök

KÖR-KÖTŐ-KÖR, szeptember 17., harmadik találka


Ma is nyolcan összegyűltünk, a zord idő ellenére.

A horgolt négyzetek sokakat megérintettek, s ehhez remek szakairodalom is került, a Szalay Kiadó horglós könyve:

200 horgolt blokk






Nagyon sokféle érdeklődéssel és tehetségekkel érkeznek érdeklődők. Izgalmas, hogy mi minden fog még terítékre kerülni...

A kezdőink ígéretes jövő előtt állnak, készülnek az első mestermunkák.

S ami még szóba került: jó lelőhely a közelben!

Varrónők boltja - Bemutatkozás

3 megjegyzés:

  1. Ez a könyv is jó lehet. Ugyaninnen a 200 minta babatakaróhoz című gyűjteményben horgolt és kötött blokkok is vannak, nagyon szépek. Sok olyan kis négyzet van, ,amiből mosogatót lehet kötni. Én csináltam már párat, elvileg a hétvégén felteszem a képet az oldalamra.

    VálaszTörlés
  2. Kár, hogy olyan messze vagyok tőletek! Szívesen eljárnék én is a körbe! De sebaj, innen kukkollak benneteket!:)))

    VálaszTörlés
  3. Jut eszembe: tegnap láttam egy karkötőt, amit ugyan ezzel a technikával horgoltak, nagyon vékony pamut fonallal (három sor, három szín), ha jól láttam, kb. 5-6 négyzetet horgoltak össze egy sorba. Sajnos a "záródás" nem volt a fotón, de biztos tudnátok erre is jó ötletet! :) Nagyon mutatós volt, fiatal lányoknak jó élénk színekben, idősebbeknek valami szép elegáns sötétebb fonalból gyönyörű "ékszer" lehet! :)

    VálaszTörlés